ErgoManager
Η Web εφαρμογή / portal ErgoManager, προσφέρει σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση στις συνεργαζόμενες με την Ergonomia επιχειρήσεις για τυχόν ευρήματα στις εγκαταστάσεις τους. Μεταξύ άλλων, δίνει την δυνατότητα διαχείρισης εγγράφων, τεκμηρίωσης εκπαίδευσης εργαζομένων, δρομολόγησης της επίλυσης των ευρημάτων και παρακολούθησης σχετικών δεικτών (KPIs)
- Παρακολούθηση όλων των παρατηρήσεων και καλών πρακτικών που αναδεινκνύουν οι Τεχνικοί Ασφάλειας κατά τις επισκέψεις τους.
- Παρακολούθηση του προγράμματος επισκέψεων των συνεργατών της Ergonomia.
- Φωτογραφίες των βιβλίων γραπτών υποδείξεων των κατά τόπους εγκαταστάσεων.
- Διαδικτυακή πλατφόρμα διαχείρισης του συνόλου των θεμάτων Ασφάλειας και Υγείας, της εταιρίας, για κάθε εγκατάσταση.
- Συστηματική παρακολούθηση όλων των εγγράφων και πιστοποιητικών τόσο ανά εγκατάσταση όσο και του Οργανισμού συνολικότερα.
- Παρακολούθηση δεικτών (KPI’s).
- Άμεση ενημέρωση και πληροφόρηση του Status Ασφάλειας και Υγείας του Οργανισμού.
- Δυνατότητα χρήσης της πλατφόρμας από διάφορους χρήστες του με διαφορετικά δικαιώματα (π.χ. υπεύθυνος ανά εγκατάσταση).
Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας.